درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس sanaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 26994
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



عشق من
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : ساناز       

 

والپیپر/ گل و گیاه

به نیمه های شب قسم! که من بهانه جو شدم به بند بند اسم تو اسیر آرزو شدم !... ... سرک کشیده خواهشی به ناکجای خانه ام پرنده های یاد تو نشسته روی شانه ام! ... نفس نفس ،سکوت من به دست تو ترانه شد تمام انتظار تو ... به سوی من روانه شد! ... به شاخه های سرو من کبوتری نمی پرد ... صدای خواهش تو را نسیم شب نمی برد ! ... ستاره های بغض من عروس ابر پاره شد نگاه تو ،به دست من اشاره ای دوباره شد! ... به سوی نردبان تو مسیر من نمی رسد ... به التهاب واژه ها هجوم گریه می رسد! ... بخوان به نام زندگی سروده های بی ریا و دعوتت نمی کنم... خودت بسادگی بیا! ... که من خزان خانه را پر از جوانه می کنم برای خنده رو شدن... تو را «بهانه» می کنم ... ...

نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت1:42---27 تير 1391
سلام ساناز عزیز

منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: